איך לבחור את המידה של הקורקינט פעלולים שלי?

צריכים עזרה בלבחור את המידה המתאימה לקורקינט פעלולים? בשביל זה אנחנו כאן.

ישראל סקוט גאה במציאת הקורקינט פעלולים המושלם לכל רוכב.

אנחנו יודעים שסקוטרים אוהבים לרכב בכל מיני סגנונות, אבל כדי לבחור את הקורקינט פעלולים המושלם זאת לא תמיד משימה פשוטה.

השאלות שהכי הרבה שואלים אותנו זה “מה המידה של הסקוט שאני צריך?” אנחנו כאן כדי לעזור.
סקוטר עם כידון (בר) שהוא גבוה או נמוך מידי זה לא תמיד קשור רק לנוחות הרוכב גם זה יכול להיות לא בטיחותי ויכול לגרום לסכנות ממשיות וסכנת של פציעות. ומה שחשוב גם לרוכב זה ההתקדמות שלו ברכיבה.

מיותר מ-10 שנות ניסיון בתחום במציאת הקורקינט פעלולים המושלם בשבילכם גם מבחינת החומרים שאנו מייצרים אותם, ישראל סקוט יודעת בדיוק מה אתם צריך בשביל למצוא את המידה הנכונה בשבילכם!

מה הדרך?

ברור שהדרך הכי טובה כדי לדעת באמת את המידה זה לראות במציאות, בזכות זה בעתיד הקרוב תוכלו גם לבוא לבקר אותנו בחנויות שלנו ברחבי הארץ כדי לדעת את המידה הנכונה לרכיבה המושלמת.

אם אתם קונים אונליין, אנחנו יכולים להבין שלמצוא את הסקוט המושלם בשבילכם יכול להיות קצת מאתגר, אז כל הסקוטרים שלנו כוללים את המפרט הדרוש לך בכדי למצוא את ההתאמה המושלמת ויש כמה טיפים קלים לבחירת הגובה המושלם עבורך!

הכל בגובה…

קורקינט לילדים
הדבר הכי חשוב כדי לדעת את הגודל הנכון בסקוט המקצועי שלך הוא לבחון את הגובה הכללי, שאותו אנו מודדים מהרצפה עד למקום שבו אתם אוחזים את הכידון (בארס)

כל רוכב יהיה לו את הנקודה המתוקה, הגובה הנוח והפרקטי ביותר עבור גובה הבארס שלך.

באופן כללי, הידיים שלך צריכות להחזיק את הכידון איפשהו בין הטבור והירכיים בזמן הרכיבה.

כל כידון גבוה יותר מאזור הטבור או נמוך מהירכיים שלך יכול לפתח בעיות יציבות או גב ככל שאתה גדל.

עבור רוכבים צעירים או מתחילים, אל תפחדו מקצת גובה או רוחב נוספים ממה שהאינסטינקט הראשון שלך מכיוון שהוא יכול לקדם אותך בשליטה ויציבות טובים יותר בזמן שאתה לומד.

עבור רוכבי סקייט פארק, שעושים דברים יותר טכניים, וויפים וטריקים, כידון יותר נמוך בדרך כלל מומלץ, מוט קצר יותר (קרוב יותר לירכיים) ולרוכבי סטריט בדרך כלל מוצע בר גבוה יותר (קרוב יותר לטבור הבטן) אך בסופו של דבר זה מסתכם בהעדפה אישית ומה שהכי מתאים לך.

מציאת הנקודה המתוקה

כדי למדוד רוכב לגובה כללי, הכי טוב שהרוכב יעמוד על הסקוט עם רגל אחת על הדק, ורגל אחת על הרצפה, כאילו שהם במצב שהם דוחפים לנסיעה, אם אין לך סקוט לבדיקה, אתה יכול להעמיד פנים כאילו אתה עומד על אחד ולקבל את אותן התוצאות.

תביאו את הרוכב לבדיקת אחיזת ידיים בגבהים שונים כדי למצוא את המקום הרגיש להם הכי נוח. הם עשויים להרגיש טיפשיים מעט, אך לגרום לרוכב להתנהג ממש כאילו היה על הסקוט כדי לקבל באמת את התוצאות המדויקות ביותר.

ברגע שלרוכב יש את הידיים במצב הכי נוח מבחינתו, מדדו מהקרקע למקום שבו הידיים של הרוכב, ויש לכם את הגובה הכללי שלו.

אבל מה עם כל השאר?

מכיוון שסקוטים מקצועיים שמגיעים בהרכבה שלמה אז החלקים שאנחנו מרכיבים אותם בדרך כלל עושים את העבודה מצוינת ביחד לכל מיני סגנונות סטייל שונים, אז כדי למצוא את הסקוט המושלם, זה בדרך כלל אומר שאתה צריך לדעת לאיזה כיוון אתה הולך בהשקעה עם הכסף שלך בחלקי הסקוט וכמובן למדוד את הגבהים המתאימים בשבילך.

עם זאת, לעתים קרובות סגנון הרכיבה יכול להכתיב את טווח המידות שאתה עשוי לחפש בדק של הסקוט המושלם. באופן כללי, דקים שמתאימים לרכיבה בפארק יהיו מעט דקים וקצרים יותר, בדרך כלל סביב 4.5” – 5.1” x 19” – 20” דקים רחבים וארוכים יותר, בימינו, בכל מקום בין 5.1 “- 6.0” x 21 “- 23”, מתאימים בדרך כלל לרכיבה מוכוונת יותר ברחוב (סטריט) .

גם לגודל הגלגלים יש הרבה יותר אפשרויות בימינו, אבל באמת מסתכם בהעדפה אישית ובסגנון הרכיבה. כמו צמיגי מכוניות, לכולם יש מאפיינים שונים במקצת, אך מטבעם כולם עושים את אותו הדבר ואנו מציעים לנסות זנים שונים לאורך זמן, תתפלאו מה זה עושה להתקדמות שלכם!
24 מ”מ x 110 מ”מ הם האופציה הסטנדרטית שלך במלאי ומתאימה באמת לכל סגנון רכיבה, אך אם אתה אוהב קצת יותר זרימה, אחיזה, יציבות או שליטה, כדאי לך לבחון גרסאות אחרות כמו ליבות רחבות יותר (28 מ”מ / 30 מ”מ) או קטרים גדולים יותר 115 מ”מ / 120 מ”מ).

 

ישראל סקוט כאן כדי לעזור!

בין אם אתה רוצה לפנות לשירות הלקוחות שלנו לקבלת ייעוץ נוסף או את השירות חיתוך הדקים שלנו כדי לקבל את הגודל המושלם, תן לנו לעזור לך בטיפים לתחזוקה שימושית, ואם אתה רוצה להפוך את הדברים למיוחדים יותר, נשמח להתאים אישית את הנסיעה שלך. 
זמינים גם בWhatsApp 

טל אור

טל אור

היי קוראים לי טל, אני המנהל הראשי והבעלים של ישראל סקוט. כל חיי אני עוסק בתחום הספורט ואקסטרים, החזון שלי הוא לקדם את תחום הסקוט בישראל ולהביא הישגים חדשים בענף בישראל ובעולם כי יש לנו את מה שנדרש!

תחום הסקוט פעלולים הוא תחום שנתן לי להכיר המון רוכבים ואנשים מכל הארץ עם הרבה אהבה גדולה לספורט ורצון לעזור ולקחת חלק מהדבר הזה.
ואני שמח להיות חלק מהספורט המדהים הזה שרק הולך וגדל.

ישראל סקוט הוקמה בשנת 2021, במטרה לקדם את תחום הסקוט בישראל, לעלות את רמת הרכיבה של הרוכבים.
לתת שירות ואיכות לספורט ביחד עם הקבוצה שלנו.

בישראל סקוט תמיד קיים פעילויות רבות - אם זה ברשתות החברתיות שמאוד פעילות ביום יום, סשנים ומפגשים מידי שבוע, תחרויות ארציות, הגרלות והמון פרסים!

אנו מזמינים אתכם להצטרף לקהילה של ישראל סקוט במטרה לתמוך, לקדם, לאחד ולשפר את תחום הסקוט במדינת ישראל.

שלכם באהבה,
טל.