קסדות פנים פתוחות רגילות לא יגנו על הסנטר והפנים שלך. אנו ממליצים לרוכבים לבחור בקסדות פנים מלאות מכיוון שהם יספקו הגנה רבה יותר. עם זאת, יש אנשים שלא מוצאים אותם נוחים. תבחרו תמיד קסדה נוחה שתלבש 100% מהזמן. בישראל סקוט תמצאו מגוון קסדות פנים, קסדות מלאות, קסדות בטיחות רבות לכל הגילאים.
אין סטנדרטים ספציפיים מאף גורם שמנהל במיוחד עבור קסדות לסקוט פעלולים, אם כי כמה ארגונים הציבו הנחיות מועילות. בפוסט זה תלמדו על תקני בטיחות הקסדה, סוגי קסדות לקורקינט פעלולים ומה עליכם לחפש בקסדה.
הקסדה המתאימה צריכה להיות צמודה אך לא צמודה בצורה מעצבנת, זה צריך לשבת ברמה על הראש (לא מוטה לאחור) כשהקצה הקדמי יהיה סנטימטר אחד או פחות מעל הגבות כך שמצחך מוגן.

מהי קסדה?


קסדה היא פיסת ציוד מגן הנלבשת סביב הראש במטרה להגן על הגולגולת והמוח. קסדה היא הכרח מוחלט בעת רכיבה על סקוט פעלולים, עם זאת, לא כל הקסדות נוצרות שוות וגם לא מתאימות לקורקינט פעלולים. אף על פי שאף גוף שלטוני לא קבע תקן בדיקה רשמי לשימוש בסקוט פעלולים.
יש כמה וכמה סוגים של קסדות , כגון : קסדות פנים מלאות, קסדות לאופנוע, קסדות לרוכבי אופניים וקסדות לסקוט פעלולים.

קסדת פנים מלאה


קסדת הפנים מלאה מציעה הכי הרבה כיסוי סביב הראש והצוואר ונחשבת לסוג הבטיחות ביותר כדי להגן עליך מפני פגיעה פוטנציאלית. מאפיין מובהק של קסדת הפנים המלאה הוא מוט הסנטר, שהוא תכונת בטיחות מרכזית שחסר לקסדות רבות:
בהתבסס על המידע הקיים.

זכרו כמה דברים:

  • * רכיבה על סקוט בלילה או בתנאי ראות ירודים מהווה סיכון גבוה יותר.
  • * נסיעה במזג אוויר גרוע למשל שלג או גשם הם בסיכון גבוה יותר.

שיקול חשוב נוסף בבואנו להחליט על סגנון הקסדה הוא להשיג אחד שיהיה נוח ולמעשה תלבשו. בישראל סקוט תוכלו למצוא את הקסדה הנוחה והמצאימה ביותר בשבילכם

ואולי אפילו יותר חשוב מלהשיג קסדה איכותית המספקת הגנה המתאימה לסיכון שלך, הוא להשיג כזו שמתאימה כראוי.
קסדה שלא מתאימה כראוי לא תופיע בצורה אופטימלית בהתרסקות.
בחר את הקסדה שלך בהתאם לסיכון שלך בעת רכיבה על סקוט פעלולים.


חובת חבישת קסדת מגן

 

מתוך פקודת התעבורה [נוסח חדש] 

65 ג. חובת חבישת קסדת מגן    (א) לא ירכב אדם על אופניים, ולא ירכיב אדם אחר, אלא אם כן הם חובשים קסדת מגן העומדת בדרישות שקבע שר התחבורה והבטיחות בדרכים (בפקודה זו – השר), הקשורה ברצועה שתמנע את נפילתה בשעת הנסיעה, ואולם חובת חבישת קסדת מגן כאמור לא תחול על בגיר בדרך עירונית כהגדרתה לפי פקודה זו אלא אם כן הוא רוכב על אופניים שמותקן בהם מנוע המניע אותם או מסייע בכך או בעת פעילות ספורטיבית בעיקרה.    (ב) בגיר שהוא הורה, אפוטרופוס או שבהשגחתו קטין, לא יניח לקטין כשהוא במחיצתו לעבור על הוראות סעיף קטן (א).    (ג) בעל עסק שבו נמכרים אופניים יציג במקום בולט בעסקו, בצורה שיקבע השר, הודעה המפרטת את הוראות סעיף זה בסעיף זה, “אופניים” – לרבות גלגשת (skateboard), גלגיליות (rollerskates), גלגיליות להב (rollerblades), קורקינט חשמלי כהגדרתו לפי פקודה זו, ולמעט .תלת-אופן

חוק זה מועתק מתוך
https://www.gov.il/he/departments/legalInfo/helmet_regulation

טל אור

טל אור

היי קוראים לי טל, אני המנהל הראשי והבעלים של ישראל סקוט. כל חיי אני עוסק בתחום הספורט ואקסטרים, החזון שלי הוא לקדם את תחום הסקוט בישראל ולהביא הישגים חדשים בענף בישראל ובעולם כי יש לנו את מה שנדרש!

תחום הסקוט פעלולים הוא תחום שנתן לי להכיר המון רוכבים ואנשים מכל הארץ עם הרבה אהבה גדולה לספורט ורצון לעזור ולקחת חלק מהדבר הזה.
ואני שמח להיות חלק מהספורט המדהים הזה שרק הולך וגדל.

ישראל סקוט הוקמה בשנת 2021, במטרה לקדם את תחום הסקוט בישראל, לעלות את רמת הרכיבה של הרוכבים.
לתת שירות ואיכות לספורט ביחד עם הקבוצה שלנו.

בישראל סקוט תמיד קיים פעילויות רבות - אם זה ברשתות החברתיות שמאוד פעילות ביום יום, סשנים ומפגשים מידי שבוע, תחרויות ארציות, הגרלות והמון פרסים!

אנו מזמינים אתכם להצטרף לקהילה של ישראל סקוט במטרה לתמוך, לקדם, לאחד ולשפר את תחום הסקוט במדינת ישראל.

שלכם באהבה,
טל.