רוכשים קורקינט לילדיכם? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לכם לצורך בחירת קורקינט מומלץ לילדים

קורקינטים לילדים הפכו בשנים האחרונות לאחד מכלי המשחק האהובים ביותר על ילדים בגילאים שונים, כאשר הביקושים ההולכים וגוברים לקורקינטים הובילו לייצורם של דגמי קורקינט שונים היכולים להתאים לילדים מגיל 3 ואילך.

אם גם אתם עומדים לרכוש קורקינט לילדיכם או כמתנת יום הולדת לנכדיכם, זה הזמן לדעת הכול על בחירת קורקינט מומלץ לילדים.

מה כדאי קורקינט 2 או 3 גלגלים?

קורקינטים לילדים מסווגים לשני סוגים עיקריים, סוג אחד כולל את כל דגמי הקורקינט 2 גלגלים והסוג השני כולל את כל דגמי הקורקינט על 3 גלגלים. דגמי קורקינט 3 גלגלים מיועדים לילדים בגיל 3 עד 5 או לילדים המתחילים לרכב על גלגלים.
קורקינט 3 גלגלים הוא איטי יותר מקורקינט 3 גלגלים ובכך הוא מעניק יציבות וביטחון לילדים העושים בו שימוש.

חלק מדגמי קורקינט 3 גלגלים מגיעים עם אופציית נעילה של זוג הגלגלים הקדמיים, דבר המאפשר לילדים העושים בהם שימוש ללמוד לרכב על קורקינט בצורה יעילה ובטוחה.

מנגד, דגמי קורקינט 2 גלגלים מיועדים לילדים מגיל 5-6 או ילדים היכולים לייצב את גופם על גבי הקורקינט.
קורקינטים 2 גלגלים מיוצרים באופן כזה שהם יכולים להגיע למהירויות רכיבה גבוהות.

הבדל נוסף בין שני סוגי הקורקינטים בא לידי ביטוי במערכת ההיגוי, כאשר בקורקינטים 3 גלגלים, מוט הכידון מגיע בצורת T השולט על סיבוב הגלגלים ואילו בקורקינטים 2 גלגלים, בנוסף לכידונים בצורת T ישנם דגמים המגיעים עם כידון קבוע בהם הרוכב עושה שימוש בהטיית הגוף לצורך הפניית הקורקינט לצדדים.

משקל הקורקינט ומשקל נשיאה

פרמטרים נוספים לבחירת קורקינט מומלץ לילד שלכם קשורים למשקל הקורקינט עצמו וליכולת הנשיאה המקסימאלית של הקורקינט. כאשר רוכשים קורקינט לילדים מגיל 6 ואילך, מומלץ להתייחס ליכולת הנשיאה המקסימאלית של הכלי, ובכך להבטיח לילדיכם קורקינט המותאם למבנה גופו המשתנה (גובה ומשקל) גם במהלך השנים הקרובות.

ברוב הקורקינטים המותאמים לילדים מגיל 6 ואילך, מערכת ההיגוי היא מתכווננת והדבר מאפשר להתאים את גובה הכידון לגובה המשתנה של הילד.

בכל הנוגע למשקל הקורקינט עצמו, מומלץ לרכוש קורקינטים במשקל כזה המאפשר לילדים העושים בהם שימוש לשאת אותם ממקום למקום בנוחות. כיום, תוכלו למצוא מספר דגמים של קורקינטים מתקפלים המאפשרת שינוע נוח של הקורקינט בתחבורה ציבורית, כאשר הקורקינטים המתקפלים נוחים גם לאחסון בסביבת המגורים.

מה כדאי קורקינט עם 2 או 3 גלגלים?

איכות הקורקינט ובחירת עיצובים

בדומה לכלי משחק אחרים לילדים, גם הקורקינטים נבדלים זה מזה בהתאם לאיכויות חומרי הגלם מהם הם מיוצרים ובהתאם לסגנון העיצובי שלהם. קורקינטים לילדים בגיל 3 עד 5 מיוצרים ברוב המקרים מפלסטיק קשיח ואילו קורקינטים לילדים מגיל 6 ואילך מיוצרים ממתכות שונות וביניהם מתכת אצילה ואלומיניום.

ככל שחומר הגלם ממנו מיוצר הקורקינט הוא חזק יותר, כך הכלי יהיה עמיד יותר מפני מכות וחבטות אליהן הוא חשוף במהלך הרכיבה. כמו כן, קורקינט המיוצר ממתכת חזקה יותר, יכול לשמש את ילדיכם למשך שנים.

בהיבט העיצובי, תוכלו ליהנות כיום מהיצע הולך וגדל של קורקינטים מעוצבים לילדים היכולים להתאים לבנים ובנות בהתאמה ולילדים בגילים שונים.

ברוב המקרים, מומלץ לרכוש קורקינטים לילדים מבתי עסק העוסקים ומתמחים בנושא וזאת על מנת לאפשר לכם ליהנות מהיצע גדול של עיצובים לכל סוג ודגם קורקינט כזה או אחר אותו אתם מעוניינים לרכוש. בבתי עסק אלו תוכלו למצוא גם דגמים של קורקינט פעלולים לילדים מנוסים ברכיבה. קורקינט פעלולים מותאם גם לילדים בני 8 עד 12 וגם לבני נוער.

המלצות ותקציב

הביקושים הגבוהים לקורקינטים לילדים, הובילו לכך שיותר ויותר בתי עסק עוסקים במכירת קורקינטים לילדים והדבר מחייב אתכם לבחור נכון את זהות החנות או בית העסק.

לצורך כך, אנו ממליצים לכם לחפש המלצות על החנות באמצעות הרשתות החברתיות השונות (אינסטגרם, פייסבוק וכו) ובאמצעות גוגל. כמו כן, אנו ממליצים לכם לעיין היבט במפרט הקורקינט אותו אתם מעוניינים לרכוש ולבדוק את איכויות חומרי הגלם מהם הוא מיוצר.

בהיבט התקציבי של הרכישה, אנו ממליצים לכם להגדיר את מסגרת התקציב העומדת לרשותכם או להגדיר את טווח המחירים.

כיום, תוכלו למצוא היצע גדול של קורקינטים בטווחי מחיר משתנים של החל מ-190 ₪ לקורקינט ילדים וטווח רחב של מחירים עבור קורקינט פעלולים.

רכיבה בטוחה לפני הכול

רכיבה על קורקינט היא חוויה כיפית עבור הילד במידה והוא מקפיד על מספר כללי בטיחות בסיסיים, ולכן, כאשר אתם מעניקים לילדיכם קורקינט במתנה, חשוב ללמד אותו את כללי הבטיחות הנדרשים הכוללים בין היתר:

  • חבישת קסדת קורקינט מקצועית בעת השימוש בקורקינט
  • לבישת סט רפידות (מגני ברכיים בעת השימוש בקורקינט)
  • שימוש בקורקינט אך ורק בתחום מגרש שעשועים הסגור לכניסת רכבים – בעיקר כאשר לומדים לרכב על קורקינט ובכלל הסקייט פארקים הפזורים ברחבי הארץ.
  • שימוש במחזירי אור במידה ורוכבים על גבי הקורקינט בשעות הערב והחשיכה
ילד רוכב על קורקינט עם ציוד מיגון
רכיבה בטוחה

ISRAEL SCOOT הבית המקצועי של הסקוטרים בישראל

אצלנו ב-ISRSEL SCOOT, חנות קורקינטים לכל הגילאים, תוכלו למצוא מגוון רחב ואיכותי של קורקינטים המיועדים לילדים מגיל 3 ואילך. לרשותנו, מבחר גדול של קורקינטים המיוצרים על ידי מיטב החברות בעולם וזאת לצד ציוד נלווה הכולל גריפים, ברים, דקים וציוד מיגון הכולל עשרות דגמים של קסדות מקצועיות ורפידות.

אם גם אתם מחפשים אחר קורקינט מומלץ לילדים בכל גיל, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן וליהנות משירותי ייעוץ והכוונה בכל הנוגע לבחירת סוג ודגם הקורקינט בהתאם לגיל הילד.

טל אור

טל אור

היי קוראים לי טל, אני המנהל הראשי והבעלים של ישראל סקוט. כל חיי אני עוסק בתחום הספורט ואקסטרים, החזון שלי הוא לקדם את תחום הסקוט בישראל ולהביא הישגים חדשים בענף בישראל ובעולם כי יש לנו את מה שנדרש!

תחום הסקוט פעלולים הוא תחום שנתן לי להכיר המון רוכבים ואנשים מכל הארץ עם הרבה אהבה גדולה לספורט ורצון לעזור ולקחת חלק מהדבר הזה.
ואני שמח להיות חלק מהספורט המדהים הזה שרק הולך וגדל.

ישראל סקוט הוקמה בשנת 2021, במטרה לקדם את תחום הסקוט בישראל, לעלות את רמת הרכיבה של הרוכבים.
לתת שירות ואיכות לספורט ביחד עם הקבוצה שלנו.

בישראל סקוט תמיד קיים פעילויות רבות - אם זה ברשתות החברתיות שמאוד פעילות ביום יום, סשנים ומפגשים מידי שבוע, תחרויות ארציות, הגרלות והמון פרסים!

אנו מזמינים אתכם להצטרף לקהילה של ישראל סקוט במטרה לתמוך, לקדם, לאחד ולשפר את תחום הסקוט במדינת ישראל.

שלכם באהבה,
טל.

סקוטים מומלצים